DE MARKETINGBIJBEL VOOR EEN DIGITALE WERELD

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

De Marketing Bijbel voor een Digitale Wereld bouwt verder op Een Digitaal Marketing Plan in 100 Dagen.

 

Downloads

 
 
 
 

BRONNEN EN VERWIJZINGEN

  1. bvlg.blogspot.com/2016/12/belgian-social-media-monitor-december.html

  2. www.marketingfacts.nl/statistieken/detail/aantal-facebook-gebruikers

  3. www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action

  4. www.mckinsey.com/ search?q=customer%20journey

  5. www.zeromomentoftruth.com

  6. www.statista.com/statistics/377808/distribution-of-facebook-users-by-device/

  7. https://search.google.com/test/mobile-friendly

  8. mashable.com/2011/04/06/site-speed/

  9. testmysite.withgoogle.com/

  10. www.pure-im.nl/blog/marktaandelen-zoekmachines-q1-2018/

  11. www.domo.com/learn/data-never-sleeps-5

  12. developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

  13. www.google.com/webmasters/tools

  14. answerthepublic.com

  15. www.woorank.com

  16. www.seositecheckup.com

  17. www.vrt.be/vrtnws/nl/2014/02/04/facebook_is_mainstreamgewordeninvlaanderen-1-1861165/

  18. www.facebook.com/groups/gs.club.vlaanderen/

  19. developer.twitter.com/en/docs/tweets/optimize-with-cards/overview/abouts-cards.html

  20. www.google.com/alerts

  21. http://socialmediagovernance.com/policies/

  22. hootsuite.com

  23. buffer.com

  24. en.wikipedia.org/wiki/Gross_rating_point

  25. www.slideshare.net/bertvanwassenhove/clipboards/dmp100

  26. datastudio.google.com

  27. Cumul.io

  28. Padiact.com

  29. wisepops.com

  30. litmus.com

  31. www.emailstats.nl/definities-same-email-marketing-statistieken-standaard/

  32. www.techradar.com/news/what-is-5g-everything-you-need-to-know

  33. www.thinkwithgoogle.com/data/mobile-path-to-purchase-statistics/

  34. www.slideshare.net/bertvanwassenhove/clipboards/dmp100

  35. blog.prototypr.io/tablets-vs-smartphones-in-2018-what-are-the-key-differences-in-ux-and-user-behavior

  36. chatfuel.com/

  37. Holoportation: virtual 3D teleportation in real-time

  38. www.prezly.com

  39. www.barco.com/en/news

  40. www.redbullcontentpool.com

  41. contentmarketinginstitute.com

  42. lvb.nl/2017/interview-aart-lensink

  43. www.debertjes.be

  44. www.ilikemedia.be/top-topical-kalender/

  45. The revolution will not be televised on Spotify

  46. www.vidyard.com

  47. sezion.com

  48. storyxpress.co

  49. Black Mirror op Netflix

  50. De 9 verschillen tussen marketing managers en startup marketeers

  51. data.stad.gent

  52. airtable.com/templates/marketing/expqcJBnIeWOvxJX0/growth-experiments

  53. www.zapier.com

  54. IFTTT.com

  55. sparktoro.com/blog/the-t-shaped-web-marketer/

  56. www.whatmatters.com

  57. Wat is SaaS

 

UITVERKOCHT!
EEN DIGITAAL MARKETING PLAN IN 100 DAGEN

Een krachtig model om alle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf

De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie, en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. 'Dit is een boek dat zonder omwegen de essentie van digitale marketing uit de doeken doet. Complexe zaken in weinig woorden eenvoudig uitleggen is weinigen gegeven.