BOEKLANCERING NEDERLAND

NL

Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.

De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.

Bert Van Wassenhove vertelt in zijn boek, hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.

Op vrijdag 24 januari 2020 stelt Bert in samenwerking met Cronos Amsterdam zijn nieuwste boek voor. Het aantal plaatsen is beperkt, dus schrijf je snel in!

Previous
Previous

UW BOEK IS VRIJDAG IN HERDRUK GEGAAN ...

Next
Next

BOEKLANCERING BELGIË