Recensies

Wat vinden anderen over die boek over digitale marketing? Lees het hier:

Ostyn Marketingadviseurs

(de site van Kurt Ostyn, marketingadviseur)

23/12/2012 “het boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen‘ van auteur Bert Van Wassenhove is een duidelijk, overzichtelijk en boeiend boek over de belangrijkste aspecten rond e-marketing. Een absolute aanrader met concrete tips, herkenbare voorbeelden en bedenkingen.”
http://www.marketingadviseurs.be/2012/12/een-digitaal-marketingplan-in-100-dagen/

Publiek Centraal

(Publiek Centraal is een platform voor marketing en communicatie in de hele non-profitsector.)

04/12/2012 “Geen bolwassing in dat boek, wel concrete tips over hoe het morgen moet. In zeer toegankelijke taal – het aantal Engelse woorden is tot een minimum beperkt – legt de auteur stap voor stap uit hoe je je digitale communicatie (het gaat meer over communicatie dan over marketing) de eenentwintigste eeuw binnen kunt loodsen.” http://publiekcentraal.wordpress.com/2012/12/04/genoeg-goeroes-actie-nu/

KDG – Cross Media Management

(Opleiding Cross Media Management aan de Karel De Grote hogeschool in Antwerpen)
05/12/2012 “Het boek is erg overzichtelijk, en gebruikt de zogezegde consumer journey om aan te geven welke aspecten van je marketingplan je moet onder handen nemen, wat daarbij de insteek is, en hoe je één en ander vlug op de sporen krijgt. Er zit onmiskenbaar veel ervaring in verpakt. Van Wassenhove is al meer dan 20 jaar actief in de digitale wereld, en kent alle ins en outs van de problematiek. Bovendien geeft hij erg helder een overzicht, en een stappenplan, wat zondermeer een verdienste is.”
http://www.crossmediamanagement.be/2012/12/05/een-digitaal-marketingplan-in-100-dagen/

2 thoughts on “Recensies

  1. Dit boek gebruiken wij als basis voor ons vak E-commerce op Hogent.

    Ik had het boek in één dag uitgelezen ( ik lees heel weinig) en was sterk aan het twijfelen om het terug te brengen want ik had er meer van verwacht.

    Het is nogal heel luchtig geschreven en daarom is het een ideal boek voor iemand die nog nooit met marketing te maken heeft gehad. Vooral voor zelfstandigen is dit boek een grote aanrader!! Voor iedereen die wel weet wat marketing is.. Er zijn betere boeken over deze onderwerpen.

    Ps soms is het wel wat verwarrend wat je zegt maar toch een leuk boek.

    • Hallo Manu, bedankt voor je reactie. Ik nog wel eens de opmerking gekregen dat het boek vlot leest, voor jou blijkbaar te vlot (maar toch verwarrend?). In de dagelijkse praktijk als digitale marketing strateeg voor grote en kleine merken zie ik dan weer dat zelfs ervaren marketeers de basisprincipes van digitale marketing, en hoe die verschillend zijn van de klassieke aanpak, niet in de vingers hebben. Daarom heb ik dit boek niet alleen geschreven voor ondernemers met weinig marketing ervaring maar ook voor mensen die de fundamenten willen meekrijgen.

      Ik ben ook wel geïnteresseerd in welke boeken je over digitale marketing die beter vind, ik leer graag bij. Stuur mij gerust een mailtje: bert@ibert.be

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *